Mountain dew drama.

Jag har alltid varit ett fan av den amerikanska läskeblasken Mountain dew, hiskeligt god !
Men idag gjorde jag ett horribelt misstag, det började så här; Jag & feliciapizzabagare skulle köpa morötter på ica foucus vid liseberg, sedan hem till mig och äta morötterna. Väl inne på ica blev jag föförd av två vackra flasker, två mountain dew flaskor, med World of warcraft på flaskorna. SKITCOOLT. jag själv hatar WoW, men hallå, mountain dew har inte haft fel innan. Förens nu. Jag köpte båda smakerna, så åkte vi hem. felicia skämdes över mig.

Vi började dricka dom, OCH till min besvikelse, var det vidrigaste i flytande form jag någonsin druckit.
Det förstörde antagligen min dag.

Sedan så åkte jag ner till stan & köpte skivan "fjortizdunk 2009 med Dj fazzel" till sebbe. han lär bli så glad.
Sedan blev det bio med Stephanie, men innan det så sminkade jag mig som en katt. det är tydligen coolt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahaha

2009-11-01 @ 02:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0