LOOOOOV ERA PUSSYS

CHA CHA BLOGGEN !

dagen började med att jag hade utveckligssamtal kl 8:30
det gick riktigt bra faktiskt! , mkt bättre än vad jag trodde!
efter det hade vi idrott och sen tittade vi på en halloween avslutning.
och nu äre lov!!!!!!!!! så jävla gött! och fet är jag också!
ska snart sätta på monster inc och äta ben and jerrys
efter det ska jag ringa upp puff som jag ska spendera resten av kvällen med :)

jag vill också meddela att nickeboiboi har fått mens ur sin stortå
och det är väldigt påfrestade för honom , både psykiskt och fysiskt . ville bara att alla skulle få veta det
eftersom detta är en jobbig period i hans inavla-liv..



har faktiskt inte pratat nånting med clara idag men
jag antar att hon är på EH med bim och tjockar sig som vanligt
den tjejen måsta banta om hon vill ha kvar sin extermt sexiga pojkvän..

hon har även skrivit att jag ger ut tips om en bröstförstoring som endast tar 10 min
jag säger bara

-NEJ CLARA  jag går omvårdnad för att bli en perfekt plastikkirurg och jag
ger endast ut mina bröstförstoringstips för pengar!



pappa är ju i thailand i 3 veckor nu så nästa fredag ska jag ha
halloween-klassfest hemma hos mig!



Gissa vem jag ska vara?





oväntat ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0