I LOVE LOV.

 



Det går superbra på våran morots-diet vill jag lova, sitter själv just nu och ringer till sebastians mobil om & om igen för att göra han lite små irriterad. Han är så go då han tror att han är arg på mig. Idag så ska jag gå till skolan om.. en timme, göra ett prov, åka hem, och sedan träffa bim & fira vårat efterlängtade lov genom att ockupera espresso house & GOTTA OSS. självklart ska vi ta kort på våran mat & gnälla över hur överviktiga vi är samtidigt, köpa illrosa läppstift, som sagt, idomin är tydligen ute . Åh vi har sådana händelse rika liv må jag säga.
Sedan kommer också min kära sebastian skriva ett gosigt inlägg om hur man gör så ens bröst ser större ut. BARA PÅ TIO MINUTER, helt otroligt den killen asså . :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0