huvudvärk



jag gillar inte människor.
och deras hundar, eller deras snorkiga barn.
jag gillar inte folk med röda jackor & oranga strumpor.
eller människor som trängs i food courts i mat affärer
och bambatanter jag antingen har någon slags ticks som gör att hon jämt måste skaka på huvudet eller så lever hon ett miserabelt liv och misstycker till allt.
jag gillar inte mjölk.
jag gillar inte skinka.
jag gillar inte julmat, midsommarmat, marsipan eller ägg.
jag gillar inte grannar.
eller barn som säljer majblommor.
gillar inte tjejen med brillor och rosa mysbyxor med blåa ränder på gymet.
jag gillar inte känslor som gör så att man gråter.
jag gillar inte kattsand.
gillar inte mörker .
gillar inte lukten av pannkakssmet.
Jag gillar att drömma på nätterna.
jag gillar inte gräsklippare och genomskinliga dörrar .

Jag gillar färgen grön, en hjärtformad leverfläck som finns på din rygg och O'boy.




MVH KLARA CORNELIA ISOLDE SANDBERG ABRAHAMSSON.

Kommentarer
Postat av: graaahn

HAHAHAHAHA du e så jävla bra klara! :D

2009-11-01 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0