Det är svårt att komma på ny dumma saker man ska göra då man är fjortiz-

Igår var vi på en liten tillställning, eller såsom ni ungdomar skulle kalla det "fest", mycket trevligt.
& idag väntas en familje middag.
Kajsa jesper matilda mamma oskar & jag ska äta pumpa paj, morotskaka kött sådana oranga potatisar.. söt potatis heter det !!

sen ska jag åka ner till kungsbacka, hänga på stationen, tjuvröka, ha på mig förra årets fula din-sko lågklackade skor med vita strumper under . Ska nog också ha på mig min klass tröja "9a" och se sådär lite KOOL ut med en sveamössa på snedden . Jag satsar stenhårt på white-trash fjortiz stilen. tycker den är passande för mig.

Är vi charmiga ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0