små barn som äter på ronald mc.donals är inte söta.

JO GODDAG!
jag vill börja med att informera, att donken som ligger typ vid valand, är typ barnmacdonals, jag & fröken ell var dom enda som var över tio. Alla barn var dessutom jätte tjocka.
Jo jag vill att ni granskar den här bilden .
som ni ser står jag i bakrunden med min charmiga röda jacka & mitt page klippta hår. Jag har faktiskt köoop en ny parkas, u like ? jag & malin stog skeptisk och tittade på tidningspriserna, dom är skyhöga nu förtiden !!!!!
Man vet varken bu eller bä .. 
nej hujeda mig! nu ska jag träffa sebastian & coola katter & sen möjligtvis åka till Stephanie . 
Ni får ha det ball 
KÖSS & SMEK ... 

 


Kommentarer
Postat av: mollymus

varför är du så ful klara?...

2009-12-29 @ 20:29:54
URL: http://malinellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0