DET ÄR VÄL INTE MITT FEL, ALLT ÄR JU ERAT FEL

Jag är så uttråkad. så sjukt ostimulerad, jag lär mig ingenting i min nya skola, jag tror att jag måste börja hetsa alla små barn i min klass & betee mig överlägsnare än vad jag redan gör, LITE DRAMA VAFAN! Jag vill ha bråk, jag vill njuta v skadjeglädje, ha något att skvallra om. Ljug inte, alla har en extrem craving efter skvaller, själv kan jag inte riktigt leva ett fulländat lite utan det - utan att komma in i en sjuk depprission eller som nu, ett ostimulerat uttråkat liv. Fan va elak jag är, ärlig eller elak ?
Jag är tydligen "för ärlig" enligt många, jaha känner jag då, ska jag LJUGA, har inte din mamma sagt till dig att det är fullt att ljuga. Din tunga blir svart !
Jag ska hetsa till mig lite bråk i min nya klass. bara för nöjet, & det perfekta tillfället för mig att visa mina extrema ljugar talanger. tänk inte att jag är elar, det är ju såhär alla andra stackars uttråkade människor TÄNKER men jag säger det .

HA DET BALL, NU SKA JAG VARA ELAK .

juste .. jag har brunt hår.
jo tack jag vet, det är fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0